søndag 7. august 2011

Bestekompiser

Gratulerer med dagen, Annar! Jukser litt og legger inn burs-burshilsen kvelden før, men det er for at du skal se den når du våkner. Håper du får en fin dag! Har spart et bein du skal få når vi ses ;) Her ser dere at vi har makan caps fra Harley Davidson. Skikkelig tøft. Annar har kjøpt "over there".
For dere som ikke vet det er Annar og jeg bestekompiser. Han og resten av flokken til Anitra passer meg når flokken min skal gjøre ting jeg ikke kan være med på. Hallo-o?! Jeg digger å løpe i den digre hagen, sove i saccosekken til Øyvind, løpe i trappa, vekke "barna" med å hoppe i senga, og tøyse og tulle med Annar. Jeg bare digger det!
Ha en fin dag 'a, Kompis! Fosilene hilser ;)

1 kommentar:

  1. Dette var koselig. Annar ble veldig stolt da han leste dette på Mamma Rosa idag da vi spiste middag. Han legger ikke inn kommentarer selv så derfor gjør jeg det. :0)

    SvarSlett