mandag 10. oktober 2011

Mer enn man kan tåle

Mistanken har vært der en stund, men jeg har ikke turt å tenke tanken ut eller få det bekreftet. Allergisesongen min gav seg aldri. Til slutt var det ingen utvei, og tester hos allergispesialist var entydig. Jeg har utviklet allergi for hund og katt. Elvis må få et nytt, og forhåpentligvis bedre hjem. Mammahjertet mitt blør! -også for de jeg omgåes og som elsker Elvis like høyt som oss.

Det er lite tiltak for å sette i gang prosessen, samtidig som jeg blir dårliger for hver dag. Jeg får heller ikke begynt på allergivaksinasjonsprogrammet i november, hvis jeg går i konstant allergi.


Er det noen der som kjenner noen som kjenner noen som kan gi Elvis en god tilværelse, vennligst ta kontakt snarest. Gjerne på telefon 982 65 639 eller e-post alisonaaser@hotmail.com



Bloggen til Elvis avsluttes herved her.

1 kommentar:

  1. Fant bloggen din via Siri sin blogg. Har gitt nummeret ditt videre til naboen min, Morten som er naboen min. Han og datteren ønsker seg nettopp en Elvis.
    Hadde vært flott med en sånn nydelig krabat som nabo :).

    SvarSlett